понеділок, 4 вересня 2017 р.

Вівторок

1.Читання -читаємо казку на вибір.
2.Укр. мова-повторюємо алфавіт.
3.Математика -№12, "13
4.Я у світі 

Додому в 11.45 год.
Підручники обгортаємо спочатку шпалерами, а потім обкладинкою. Буду перевіряти охайність підручників.

 Тренуємось на чорновику підписувати зошити вдома.
Зразок
Зразки підпису зошитів

Зошит
для робіт з української мови
учня(учениці) 3-А класу
школи №5 м. Вінниці
Прізвище Ім"я (в родовому відмінку)

(по 2 підписа)

Зошит
для робіт з математики
учня(учениці) 3-А класу
школи №5 м. Вінниці
Прізвище Ім"я (в родовому відмінку)

(по 2 підписа)

Зошит
для робіт 
з літературного читання
учня(учениці) 3-А класу
школи №5 м. Вінниці
Прізвище Ім"я (в родовому відмінку)

Зошит
для робіт з природознавства
учня(учениці) 3-А класу
школи №5 м. Вінниці
Прізвище Ім"я (в родовому відмінку)

Зошит
для робіт з основ здоров
учня(учениці) 3-А класу
школи №5 м. Вінниці
Прізвище Ім"я (в родовому відмінку)

Зошит
для контрольних робіт 
з української мови
учня(учениці) 3-А класу
школи №5 м. Вінниці
Прізвище Ім"я (в родовому відмінку)

Зошит
для контрольних робіт 
з математики
учня(учениці) 3-А класу
школи №5 м. Вінниці
Прізвище Ім"я (в родовому відмінку)

Немає коментарів:

Дописати коментар