середа, 4 січня 2017 р.

Під час канікул пропоную  повторити слова,  пісні і танець до нашої казки...

Пісня «Тишком нишком» (принцеса) 
НОВОРІЧНА ПІСНЯ
1.     Тишком-нишком зникне осінь
Закружляє білий сніг.
В гості нас зима запросить
Святкувати Новий рік.
Приспів: Білим, білим снігом землю замело,
Щоб усім на світі весело було.
                 Біла, біла, біла стала вся земля,
                Щоб були щасливі ти і я.
2.     Тишком – нишком всі сніжинки
Посідають на поріг.
І засяє в нас ялинка
 Прийде свято Новий Рік.
Приспів:
3.     Тишком-нишком прийде диво,
Привітає нас усіх.
Там, де свято, всі щасливі,
Там, де свято, завжди сміх.

Приспів:


Мачуха і її чоловік співають на мотив пісні "Підманула, підвела" 

Ти казала, моя мила,
   
Щоб прийшов я в понеділок.
Я прийшов - тебе нема:
Підманула підвела.
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела.
Ти ж мене, чоловіка,
З ума, з розуму звела.


Я казала, у вівторок
 
Принеси хоч гривень сорок.
Ти прийшов - грошей нема.
Підманула, підвела.


Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела.
Ти ж мене, чоловіка,
З ума, з розуму звела.
У середу, ти казала,
Буде і часник, і сало.
Я прийшов - цього нема:
Підманула, підвела.
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела.
Ти ж мене, чоловіка,
З ума, з розуму звела


Я казала, у четвер
  
Буде так, як і тепер.


Я прийшов - тебе нема:

Підманула, підвела.
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела.
Ти ж мене, чоловіка,
З ума, з розуму звела.
Ти казала, у п'ятницю
Приготуєш гарну птицю.
Я прийшов - її нема:
Підманула, підвела.
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела.
Ти ж мене, чоловіка,
З ума, з розуму звела.


Я казала, у субботу
 
Пошукай собі роботу.


Я знайшов, а ти сама
 
Підманула, підвела.
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела.
Ти ж мене, чоловіка,
З ума, з розуму звела.
Ти казала, у неділю
Буде стіл, як в час весілля.
Знов прийшов - тебе нема:
 Підманула, підвела.
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела.
Ти ж мене, чоловіка,
З ума, з розуму звела.


  Пісня -падчерки
ЗИМОВИЙ СОН
1.      СПЛЯТЬ В БАРЛОЗІ ВЕДМЕЖАТА
ЖДУТЬ , КОЛИ ПРИЙДЕ  ВЕСНА.
ЇХ ТИХЕНЬКО ЗАКАЧАЛА,
ДОБРА, ЛАГІДНА  ЗИМА
ДОБРА, ЛАГІДНА
ДОБРА, ЛАГІДНА ЗИМА.
2.      ВСІ ДЕРЕВА СПОЧИВАЮТЬ
ТИХО СПЛЯТЬ І НЕ ШУМЛЯТЬ.
ВОНИ СИЛИ НАБИРАЮТЬ
ЩОБ ПЛОДИ ВЕСНОЮ ДАТЬ
ЩОБ ПЛОДИ ВЕСНОЙ,
ЩОБ ПЛОДИ ВЕСНОЮ ДАТЬ.
3.      ВЗИМКУ ВСІ ВІДПОЧИВАЮТЬ
ЗВІРІ, КІВТИ І ЗЕМЛЯ.
УВІ СНІ ВОНИ ЧЕКАЮТЬ
ЩО ПРИЙДЕ ТЕПЛО Й ВЕСНА,
ЩО ПРИЙДЕ ТЕПЛО,
ЩО ПРИЙДЕ ТЕПЛО Й ВЕСНА.



Пісня «Даруй добро»

1.     Коли зявляється дитина
Господь запалює зорю.
І тихо, наче у раю
По  небосхилу пісня лине.
І скільки тій зорі світить,
Не зна ніхто  на цілім світі,
То ж треба вірити й любити
І кожен день добро творить.
Приспів: даруй добро на цілий світ
                 Даруй добро! Віддай, що маєш
                 Даруй добро  багато літ
                 Нехай зоря твоя палає.
2.     Хто за минулим не жаліє,
Той віри в себе не згубив.
Той, хто хоч раз в житті любив,
Свою зорю тобі відкриє.
І скільки тій зорі світить,
Не зна ніхто на цілім світі,
То ж треба  вірити  й любити,
І кожен день добро творить.
Приспів:



БАЖАЄМ  ЩАСТЯ І ДОБРА
1.     І якщо колись  вам сумно стане , на очах сльоза,
Заспівайте пісню разом з нами і мине гроза,
Памятай, що  кожного чекає сто доріг в житті
Тільки щастя більшого немає, ніж назад прийти.
Приспів:
Ми бажаєм в кожну хату щастя і добра
Гарним людям, добрим людям світла і тепла.
Хай душа дзвенить струною зранку й до зорі,
Хай обходять стороною біди і жалі.
2.     І якщо колись вам сумно стане від усяких бід,
Заспівайте пісню разом з нами – вас почує світ.
Памятай, що кожного чекає, сто доріг в житті,
Тільки щастя більшого немає, ніж назад прийти.
Приспів:

Пісня «Падає сніжок»  

Падає сніжок, падає сніжок
Білий-білий на поріг,
І сурмить в ріжок (2)
Довгожданий Новий рік!

Приспів:
Ля-ля-ля-ля-ля, (2)
Вже прийшов на наш поріг,
Ля-ля-ля-ля-ля, (2)
Довгожданий Новий Рік!

Віхола мете, віхола мете,
Замітає наш поріг,
Хто до нас іде? (2)
Довгожданий Новий Рік! 

Немає коментарів:

Дописати коментар